zondag 12 december 2010

Kerstlook #4


Oké, het is niet heel erg 'kersterig'. Maar ik kan me voorstellen dat er meiden zijn die geen, of héél weinig makeup dragen normaal gesproken. En dat die toch iets willen zonder meteen heel erg opgemaakt te zijn. Daar is dit mijn variant op! Lekker simpel, heel erg nude. 
Het enige wat ik heb gedaan is:
- foundation aangebracht, 
- poeder er over om glans tegen te gaan, 
- wenkbrauwen wél best flink aangezet voor een nude look, 
- blush aangebracht, een lipstick in een zelfde kleur als de blush,
- een glanzende creme oogschaduw over mijn ooglid aangebracht en een klein beetje op mijn jukbeenderen
- en een laagje mascara natuurlijk.

Vandaar ook, geen foto's van alleen mijn ogen dit keer. Van dichtbij zie je niks meer of minder dan op een full face foto!

Geen opmerkingen: