woensdag 15 december 2010

NPB Bestelling

Afgelopen maandag kreeg ik EINDELIJK mijn bestelling van NonPareil Boutique binnen. Eindelijk, want in plaats van één week, moest ik er 2 weken op wachten! En da's voor mij kei lang natuurlijk.

Kijk mee naar wat ik besteld heb!


Dit was mijn totale bestelling. Netjes, toch? Ik had compleet los willen gaan, maar ik heb het gehouden bij een paar dingetjes die ik echt graag wou hebben. 


Rechtsboven zie je twee kleine potjes glitter van NYX! Glitter is altijd goed als je 't mij vraagt en is deze tijd van het jaar helemaal. Dus: Goud en zilver! Goud voor kerst, zilver voor nieuwjaar. Ha! Ik ben voorzien. Hier kan ik me echt uren mee vermaken. Enige minpuntje: Het is superlosse glitter. Op zichzelf blijven ze absoluut niet zitten. Dus: Gesmeer met vaseline of wimperlijm. Maar hee, het is glitter! Ik houd er van.


Swatches. Het onderste gedeelte is over een laagje vaseline, het bovenste gedeelte is met niks. Wat een verschil hè?


En dan iets wat ik eigenlijk al heel erg lang wil hebben: E.l.f's Eye Transformer! 4 Lichte kleurtjes die al je oogschaduw omtoveren tot een andere kleur.



Het doosje ziet er erg netjes uit, zeker voor iets wat zo goedkoop is. Het voelt absoluut niet licht aan en ik vind het er best chique uit zien.


De kleurtjes. Zoals je ziet: Enorm saai! Het zijn echt maar hele lichte poedertjes.


En dan de swatches. bovenaan zie je de kleurtjes over een lichte basis, hiervoor heb ik MAC's paintpot Bare Study gebruikt.
De onderste laag zijn de kleurtjes over een donkere basis, hiervoor gebruikte ik ook een paintpot, maar dan in Blackground. Zoals je ziet, geen enorm verschil, maar over een donkere basis kun je wel een stuk duidelijk 4 verschillende kleuren herkennen. Ik vind 't leuk! Hier ga ik zeker mee spelen.


En dan mijn absolute favorieten: NYX Chromo Eye Shadow!


De namen, in dezelfde volgorde als op de foto hierboven.



Swatches! Ook deze zijn in dezelfde volgorde als hierboven. De rondjes bovenaan de foto zijn de kleurtjes nat. Zoals je ziet komen de kleuren dan duidelijk het beste uit.Vervolgens zie je de kleur zonder basis, in het midden (waar mijn huid glanst) over een nude basis (Paintpot Bare Study) en helemaal onderaan de kleuren over een donkere basis (Paintpot Blackground).

Oké de kleuren zijn, afgezien van de rode, niet méga gepigmenteerd. Maar ik vind ze wel erg mooi. Ze geven een erg mooie glans en brengen absoluut niet vlekkerig aan.

Dat was mijn bescheiden pakketje!



Vraag van vandaag: Wat is jou laatste beauty aankoop? 

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn laatste aankoop was de lipstick van barry M.
Maar echt leuke dingen. Die van ELF wil ik ook.
Liefs, xxx

Anoniem zei

Wat een super producten. Die eyeshadow transformer klinkt heel leuk.
Mn laatste beauty aankoop.. mmm. Dat is alweer een tijdje geleden omdat ik nu aan het sparen ben!
Oh ik heb het! Mijn nepnagels van de Kruidvat. Die had ik toch echt nodig toen.

Leonie zei

Hoi hoi,

Is NYX een beetje een goed merk. Ik zie het wel vaker, maar je kan het niet echt in winkels kopen toch?