zondag 23 januari 2011

MAC Geshopt!

Enige tijd geleden had ik mezelf voorgenomen om iedere maand een product van MAC voor mezelf te kopen. Omdat ik 't leuk vind, omdat ik er zelf voor werk maar ook om m'n 'professionele' stash uit te breiden voor fotoshoots en dergelijke.Sinds dat ik me dat voorgenomen heb is iedere maand iets kopen niet echt gelukt, maar de afgelopen 2 maanden heb ik toch weer wat leuke spulletjes gekocht. Hierbij dan de foto's!



Mijn 2e Mineralized Skin Finish! Alleen dit keer voor mijn hele gezicht. Mijn huidige poedertje begon op te raken en eigenlijk was ik daar toch al niet zo heel tevreden over... Vooralsnog ben ik over deze MSF wel erg tevreden!



Een Dazzleglass in Roman Holiday. Ik ben nooit echt een lipgloss type geweest. Op de één of andere manier vergeet ik gewoon een gloss of lipstick op te doen en gedurende de dag denk ik er al helemaal niet aan om zoiets bij te werken. Maar de verschillende glossjes van MAC zijn zó mooi en fijn... Dat ik er toch maar aan ben!




En dan EINDELIJK heb ik 'm ook! De Lady Gaga lipglass. Ik wou 'm al heel erg lang maar helaas was deze toen enkele weken niet leverbaar.



En nog 'n dazzleglass!




En natuurlijk, een nieuwe paintpot. Uit de Cham Pale collectie. Dit is echt mijn absolute favoriete MAC product!





Dat zijn dan mijn nieuwe spulletjes van de laatste 2 maanden! En ik ben er echt ontzettend blij mee. Oké, MAC is niet goedkoop. Maar de dingen die ik heb gebruik ik ook écht allemaal constant, wat ik niet kan zeggen van veel goedkope producten die ik heb. Daarnaast word ik er ook gewoon iedere keer heel erg blij van om een MAC product te pakken! De verpakking, de uitstraling, het merk... Het geeft gewoon een soort luxe gevoel dat me blij maakt.




Vraag van vandaag: Hoevaak koop jij een nieuw, duurder cosmetica product? En voor welk merk ga jij dan?

4 opmerkingen:

Roxanne zei

Wat een mooie producten! Ik moet zeggen dat je echt prachtige foto's maakt!!!!

Anoniem zei

Echt hele mooie producten. Ik ga ook steeds meer van MAC aanschaffen. Ook mooie foto's.
Liefs, xxx

Agnes zei

De Lady Gaga lipglass lijkt me zo fijn!

Tessa zei

jaloers!! wat een leuke goodies :)