zondag 2 januari 2011

Nieuwe nagellakjes: O.P.I, Trind

Afgelopen vrijdag, vanaf mijn werk, besloot ik nog even naar het winkelcentrum te gaan. Met één doel: ruitontdooier en antivries ruitenwisservloeistof halen. Maar natuurlijk is dat wel echt heel saai, als meisje, en dan alleen dat kopen. Dus: ik kwam weer thuis met 3 nieuwe nagellakjes. En beide hiervoor genoemde producten.

De 3 lakjes waren eigenlijk boven mijn budget. Ik vind ze niet té duur, maar ik heb toch al zoveel nagellak en koop meestal liever meer goedkopere kleurtjes dan 1 of 2 duurdere. Alleen deze lakjes waren zó mooi... Ik kon ze niet laten staan!

Kijk mee naar de foto's!


Trind. Deze had ik in eerste instantie helemaal niet zien staan. Ik keek van boven op het rekje en slechts 1 kleurtje viel me echt op. Van deze zag ik pas hoe mooi die was toen ik besloot alle flesjes één voor één te pakken. Waarom? Tsja. Voor dit soort lakjes! Zonder 'm te pakken was deze kleur me nooit opgevallen.


Beetje jammer: Geen leuke naam!


Dit was het enige lakje wat me wel echt op viel, anders had ik nooit naar de Trind lakjes gekeken. Natuurlijk: rood, fel, hysterisch en enorm glittery. Helemaal mij! Helaas viel ie bij het lakken een beetje tegen. De paarse dekte al best goed na 1 laagje, en van deze had ik dat ook verwacht omdat ze veel op elkaar lijken, afgezien van de kleur dan. Zoals je ziet: deze dekt niet echt goed. Bovenstaande foto is 1 laagje. Jammer! Gelukkig droogt 'ie snel en is 1 laagje héél dun, dus laagje, na laagje, na laagje, na.... kan prima vind ik.


Op deze foto zie je 3 laagjes. Tijdens het lakken besloot ik dat ik te weinig foto's van deze nieuwe hamster heb, en aangezien 't beest toch alleen maar aandacht wil mocht 'ie meteen mee op de foto!


Vervolgens is dit maar de enige foto die ik gemaakt heb met 4 laagjes en een topcoat.3 Laagjes zal voor veel mensen al wel zat zijn, maar ik wou egale, glitterende nagels. Natuurlijk. En ook al heb je veel laagjes nodig, en zijn glitters vre-se-lijk om er weer af te halen: ik vind deze zoooo mooi! Echt een absolute aanrader.


En dan: Mijn allereerste O.P.I lakje! Jeeh. Deze komt uit de Burlesque collectie. Helaas was de helft van de kleurtjes al op, maar dit vond ik de mooiste van de kleuren die er nog wel waren.
Op bovenstaande foto zie je ook 1 laagje, maar van deze had ik ook niks anders verwacht dan een dun laagje glitter. In het flesje ziet dit product er ook echt uit als een blanke lak met heel veel glitters. (De Trind lakjes lijken meer een gekleurde lak met heel veel glitter in dezelfde kleur.)


Dit zijn 2 laagjes, maar zoals je ziet: al een stuk beter dan bij het rode kleurtje.


En dan 4 laagjes. Ik denk dat veel mensen 2 laagjes al wel prima vinden, maar ik vind het zelf erg lelijk als ik de 'smile line' van m'n nagel kan zien. Bij 3 laagjes kon dat ook nog net, vandaar in mijn geval gewoon lekker 4 laagjes.


Wat ik een groot voordeel vond van het O.P.I nagellakje: hij was óntzettend makkelijk te verwijderen! Waar glitters meestal een drama zijn - en zoveel laagjes al helemaal - was deze in no time van mijn nagels verdwenen. Volgens mijn heb ik zelfs maar 2 wattenschijfjes gebruikt: eentje om de nagellak weg te halen en eentje om nog wat overige verdwaalde glitters te verwijderen.


Al met al ben ik erg enthousiast. Alle 3 de lakjes lakken echt super, ze zijn niet te dik of te dun, net zoals de kwastjes. Het O.P.I lakje heeft wel een wat dikker kwastje vergeleken met die van Trind, maar ik vond ze allebei wel prettig werken. Ze hebben allebei hun voordelen: De dunnere kwastjes van Trind werken preciezer, het dikkere kwastje van O.P.I werkt wat sneller. Nadelen heb ik er niet aan kunnen ontdekken, maar het zou misschien wel een kwestie van persoonlijke voorkeur kunnen zijn.

Enige minpunt: Ik had deze kleurtjes eerder moeten ontdekken! Dan had ik vooral bij de Burlesque collectie wat meer keus gehad.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Die paarse is heel mooi. Lekker donker en heel shiny.
Leuke lakjes.
Liefs, xxx

Deborah - Love. Varnish, chocolate and more... zei

Mag ik je een nagellaktip geven? Check eens de website www.transdesign.com. OPI is ongeveer 9 dollar incl. verzenden (20 dollar voor 9 flesjes)

Claudia zei

Thanks! Echt onwijs mooie nagellak van OPI, ik moet ook maar eens gaan kijken voor zulke naggelakjes!