zaterdag 12 februari 2011

MAC Geshopt!

Ja. Echt. Alweeeeer. Ik kon 't gewoon niet laten! Na het zien van DIT filmpje moest ik deze collectie ook van dichtbij zien. En dan heb ik het natuurlijk over de MAC Peackocky collectie.

Oké, ik was te laat. Zaterdag 5 februari lag de collectie in de winkel/bij de counters, maandag 7 februari zag ik dit filmpje en 8 februari zat ik in mijn auto, keihard onderweg naar de Bijenkorf.
Maar who cares? Als een deel uitverkocht is, kan ik ook niet teveel kopen, toch? En ik wou tóch weten wat ik nog kon bemachtigen en wat ik misgelopen ben, omdat deze collectie me eigenlijk geen r**t interesseerde.

En natuurlijk, aangekomen bij de counter was er redelijk wat uitverkocht. Ongeveer de helft, als ik het me goed herinner. De Kissable Lip Colors kwam ik eigenlijk sowieso al niet voor. Toegegeven, ze waren wel echt prachtig. Ik heb er ook wel stiekem eventjes naar gekeken. En sommigen zelfs gepakt om van dichtbij te zien Maar ik ben gewoon niet zo'n lipstick/gloss/whatever mens.

Dan de oogschaduws. Stiekem was ik in het echt iets minder onder de indruk dan tijdens het kijken van dat filmpje. Maar toch. So pretty! De kleuren waren echt mooi. Ik heb echt getwijfeld tussen een aantal kleuren. Uiteindelijk is mijn keus op 3 kleurtjes uit de Peacocky collectie gevallen, en daarbij heb ik nog één mineralized eyeshadow gekocht. Waarom? Ik heb geen idee, aangezien die laatste altijd verkrijgbaar zal zijn en de andere kleuren waar ik over twijfelde niet...

Anyway, tijd voor foto's!



In de doosjes. Het liefste zou ik ze altijd zo bewaren, vind de producten van MAC altijd zo mooi ik hun verpakkingen! Alleen een beetje lastig als ik 's morgens snel mijn make-up wil doen haha.



Mijn 4 nieuwe aanwinsten! Linksboven Peek-At-You, daarnaast Sea Sky, linksonder Ego en daarnaast Odalisque.



Zijn ze niet beeldschoon? Ik word echt helemaal blij als ik naar deze foto's kijk! De linker drie kleurtjes komen dus uit de Peacocky collectie. En ik had geluk, het waren alle 3 de laatste!






Vraag van vandaag: Wat vind jij van deze collectie? En heb je ook iets weten te bemachtigen?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb nog niks weten te bemachtigen. Mij iets te duur. Maar wel heel erg mooi.
liefs, xxx

Agnes zei

Mooi hoor! Op dit moment kan ik me nog geen mac veroorloven, maar ik vind de foto's altijd super om te zien!