maandag 28 februari 2011

Non Beauty #6

Okee nou even iets heel anders. Justin Bieber is húge de laatste tijd. Waarom? Ik snap er niks van. Die 3 liedjes zijn best leuk, maar daar is voor mij ook alles mee gezegd. Waarom wil iedere bekende artiest daarom ineens met die tiener samenwerken? En waarom krijgt iemand die nog niet eens officieel volwassen is, al een film over zijn leven?

Ik vind het allemaal een beetje overdreven. En daarbij, ik vind 'the Biebz' meer een rip-off van Jesse McCartney. En ja, die vind ik wél leuk! Ook al liggen die 2 een beetje in hetzelfde straatje. Het kapsel, de leeftijd waarop ze begonnen, de muziek, de meisjes.. En toch gaat mijn voorkeur uit naar Jesse. Ja, hij is nu wat ouder, maar afgezien daarvan snap ik het nog niet. Waarom krijgt de hedendaagse McCartney zoveel meer aandacht?

Natuurlijk voor het totaalplaatje, voor degenen die Jesse McCartney niet kennen en degenen wie Justin Bieber compleet ontgaan is:

Jesse McCartney, enige jaren geleden:



En 'the Biebz':



You see? Ik vind het een beetje raar, en vooral jammer eigenlijk. Ik had Jesse het succes veel meer gegund! Maar dat zal ook wel te maken hebben met hoe deze er tegenwoordig uit ziet. ;)

Fotoooos!




En dan natuurlijk: Naar wie gaat jou voorkeur uit? En waarom?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind bieber wel wat hebben. Hij is wel schattig en zijn liedtjes zijn best leuk :)
Liefs, xxx