woensdag 23 maart 2011

MAC Wonder Woman

Jaaa! Het heeft even geduurd, maar hier zijn dan ook eindelijk de foto's die ik maakte van mijn MAC Wonder Woman producten. En wat zijn ze enorm leuk! Zoals zo vaak waren de meningen enorm verdeeld over de verpakking. Ik hoor in ieder geval bij degenen die het schreeuwerige uiterlijk van deze producten wel leuk vind. Tuurlijk, het ziet er niet mac-chic uit, maar hoe hadden ze dat moeten doen met een Wonder Woman thema?



Ik word in ieder geval iedere ochtend weer blij van de vrolijke verpakking van mijn nieuwe Mineralized Skin Finish, en of je ze nou mooi vind of niet: de producten zijn er niet minder om. Kijk mee naar mijn foto's en swatches!


Dit zijn de 3 producten die ik gekocht heb. Eigenlijk ging ik alleen voor de Bright Fuchsia pigment, maar de producten waren zo enorm leuk... Ik was zelfs al heel bewust aan het einde van de dag gegaan, in de hoop dat er van alles uitverkocht zou zijn en ik dus minder kon kopen. Maar 'helaas'! Alles was nog op voorraad. Met veel moeite heb ik mezelf echt beperkt tot 3 producten. Deze wou ik tenslotte toch echt graag, de rest was voor mij uiteindelijk toch overbodig.




De verpakking van deze MSF is overigens echt heel er groot! En het product hiermee gelukkig ook. Mijn anders mineralized skinfinishes bevatten 10 gram, in deze zit 20 gram product.





Golden Lariat is de donkerste van de twee MSF's uit deze collectie. Deze wou ik sowieso, lekker voor de zomer als ik weer een kleurtje krijg en voor de afwisseling, aangezien mijn andere bronzers een stuk lichter zijn. De MUA dacht ook dat deze te donker zou zijn, maar nadat ze hem op gedaan had bleek dat eigenlijk reuze mee te vallen. Dus draag ik 'm ook nu al met veel plezier!

De lichtere, koelere tint viel voor mij ook sowieso al af. De highlighter in dit doosje leek voor mij te veel op de Soft & Gentle MSF en die heb ik al, dus dat vond ik zonde van m'n geld.







En dan: mijn allereerste pigments! Deze wou ik al zolang eens proberen, alleen helaas verkoopt de MAC counter in Eindhoven deze niet. En aangezien ik nooit in Amsterdam kom..

Mijn doel was dus eigenlijk alleen Bright Fuchsia, links op de foto's te zien. Ik heb echt tig kleuren oogschaduw, maar een goeie roze ontbrak. Dus deze mocht ik kopen van mezelf. Alleen kent de MUA mij kennelijk te goed, en liet mij Reflects Pearl ook zien. Ik was verkocht! De allermooiste witte/zilveren glitter e-ver als je het mij vraagt.

Beide producten zijn overigens niet geschikt om in de buurt van je ogen te gebruiken. Natuurlijk kwam ik hier te laat achter (carnaval, eerst drinken, dan smeren, niet meer lezen), en gebruikte ze toch bij mijn ogen. 3 Dagen lang heb ik nergens last van gehad en beide producten heb ik ruim gebruikt. Nou zal ik het niet aanraden, maar ik gebruik ze de volgende keer gewoon weer bij m'n ogen.

En dan natuurlijk.. Een sneak peek! Van carnaval, uiteraard. Beide pigments zijn in deze look gebruikt.

4 opmerkingen:

Tessa zei

Wauw, dat is echt zo mooi gelukt! Op die laatste foto. Je make up is echt geweldig voor carnaval.

Anoniem zei

Die laatste foto. Prachtig.
Liefs, xxxx

DressesAndDaisies zei

Die look is echt a-mazing! x.X



**Kom gezellig eens langs bij mijn blog.
Terugvolgen mag, mr is geen 'moetje'xx

Anoniem zei

Echt zo mooi die laatste foto, ik weet niet hoe je dat maakt hihi. Trouwens super leuk blog heb jij ! xoxo