dinsdag 22 maart 2011

Revlon Photo Ready HD Compact

Revlon is mijn absolute favoriete drugstore cosmeticamerk. Werkelijk alles wat ik vooralsnog van dit merk heb is geweldig! De verpakking is mooi, de producten zijn mooi, de kwaliteit is goed... Alleen jammer dat het nog op zo weinig plaatsen verkocht word! Gelukkig word er bij mijn dichtstbijzijnde Etos nog wel Revlon verkocht. En toen ik vandaag eventjes naar binnen liep om rond te neuzen, kwam ik tot mijn grote verbazing iets nieuws tegen.



De Revlon HD Photo Ready foundation vond ik al geweldig. En nu is er een compact variant! Ook al was ik niet van plan iets te kopen, en heb ik éigenlijk ook nog geen nieuwe foundation nodig, deze moest ik gewoon meenemen.

Nou vliegen er bij zo'n impuls aankoop bij mij meerdere dingen door mijn hoofd. Het is Revlon, Revlon vind ik super, dus dit moet wel goed zijn. Het is nieuw. Ik heb er nog niks over lezen, dus ik WIL het proberen.
En bij dit ding was er nog een volgende punt, namelijk dit:



Haha! Dit trok meteen mijn aandacht. Een schermpje? Een rastertje? Wat is het? En wat doet het? En vooral, maakt het dat fijner?
Na wat gesmeer met testers vond ik het leuk en liep ermee naar de kassa. Ook al is het niet fijn, dit moet ik geprobeerd hebben.


Dit is in ieder geval wat Revlon er over zegt. En ik geloof ze, want de vloeibare variant van dit product maakte dit voor mij ook waar.



Het doosje. Mooi! Strak, zwart, en een transparant gedeelte om de kleur meteen te kunnen zien. Ik hou hier van! Al vind ik wel dat er vrij veel tekst op staat, dat had wel wat minder gemogen. Verder: niks op aan te merken.



Helemaal aan het einde zie je in de deksel nog een spiegeltje, die als het doosje dicht is boven het sponsje zit. Fijn, al zal ik deze persoonlijk zelden gebruiken, foundation-achtige producten neem ik zelden mee al ik ergens heen ga. De kleur die ik heb is overigens nr. 150 Shell.


En daar is 'ie dan: het rastertje. Hoe kan ik daar nou make-up uit krijgen, was mijn eerste gedachte na het openen van een tester. En gek genoeg gaat dat best prima. Wat volgens mij vooral het voordeel is, is dat je niet gauw véél te veel pakt. En dat is positief natuurlijk.



Tadaa! Zoals je ziet is het een vrij dun laagje, terwijl ik vooral de tweede keer best hard gedrukt en gesmeerd heb. Overigens is het rastertje er heel gemakkelijk af te halen, voor meiden die dit wel willen proberen, maar dat ding niks vinden. Of voor wie 't al heeft, en niet weet of dat er af kan of niet.

Ik ben erg benieuwd naar dit product! Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, zodra dat wel zo is zal ik er uiteraard foto's en een artikeltje over plaatsen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben ook heel benieuwd. Wat een fijn en luchtig product. Klinkt in iedergeval goed.
Liefs, xxxx