zondag 3 april 2011

Revlon Lipgloss

Ruim een week geleden liep er bij Etos de actie 'alle cosmetica, tweede halve prijs'. Nou mag ik mijzelf gelukkig prijzen dat mijn dichtstbijzijnde Etos nog Revlon verkoopt en toen ik even ging kijken liep ik daar al tegen een nieuwe foundation aan. Dat ik die moest hebben was een feit, maarja, het tweede product was voor de helft.

Hebberig stond ik dus door de Revlon spulletjes heen te kijken wat ik nog meer mee zou nemen. Enorm moeilijk, want ik mocht van mezelf nog maar één product, voor bij de foundation. En als ik die gekozen had, niet nóg 2 producten. Of 4. Of..


Na lang zoeken was mijn keus gemaakt. Een lipgloss. Niet dat ik die niet al voldoende heb, maar deze zag er zo mooi uit. Perfect voor de zomer bij een mooi bruin huidje!


Een nieuwe kleur. Vind ik niet erg interessant, maar in mijn hoofd word dit vertaald naar: 'Oh, nieuw. Dan blijft Revlon voorlopig sowieso nog in deze winkel! Anders zouden nieuwe kleuren niet besteld worden.'
En daar word ik blij van.


De kleur is werkelijk práchtig, al zeg ik het zelf! Compleet zonder glitters, alleen een mooie creamy kleur. Niks voor mij, ik houd van ordinaire glitters. Hoe meer, hoe beter zelfs. Maar deze gloss is de uitzondering op de regel. Voor deze keer!


En de verpakking.. Tsja, wat kan ik daar nou over zeggen? De foto spreekt voor zich lijkt me. Het formaat is goed, de verpakking ziet er mooi, stevig en herkenbaar uit. Wat ik wel heel belangrijk vind: hij sluit goed. Ik heb wel eens lipglossjes gehad die dat niet deden en vervolgens na een tijdje zo'n vieze plakkerige rand hadden.. Yak! En persoonlijk vind ik 'm érg chique, voor iets wat eigenlijk "slechts" bij de drogist ligt! Nee, deze Revlon gloss hoeft absoluut niet onder te doen voor dure merken.


En zo ziet 'ie er uit. Let niet op mijn lippen, die heb ik zó vaak kapot! Ik doe mijn best om er van af te blijven.

De kleur dekt erg mooi. Op deze foto valt het niet zo op, maar als ik deze gloss op doe is er een erg duidelijk verschil te zien. Fijn! Daar koop ik zoiets voor.
De substantie van deze lipgloss is wel vrij dik, maar absoluut niet plakkerig. Hij brengt fijn aan, maar wat ik zelf wel jammer vind is dat je zo goed ziet dat 'ie in lijntjes trekt. Of je nou heel veel aan brengt, of heel weinig maakt hiervoor vrij weinig uit: die lijntjes komen er. Persoonlijk vind ik dit niet erg, op een normale afstand van andere mensen valt het waarschijnlijk geeneens op.
Ook de houdbaarheid van de lipgloss is goed te doen. Door de vrij dikke substantie blijft de kleur best even aanwezig, ook met veel praten. Ik heb deze op gehad tijdens mijn werk (in een winkel! Dus veel praten) en hij hield 't prima vol. Een glas drinken gaat nog net, maar er blijft uiteindelijk meer gloss achter op het glas dan op je lippen. Tsja, hij blijft een lipgloss..

Al met al ben ik écht tevreden over dit product! Dit product komt in veel kleuren, dus ik weet zeker dat er voor iedereen een favoriet te vinden is.



Vraag van vandaag: Heb jij wel eens iets van Revlon gekocht?

1 opmerking:

Anoniem zei

Jammer van de lijntjes. Maar het is wel een mooie gloss.
Liefs, xxx